Permalänk
Medlem

Tack för Referral!, här kommer min.

https://www.meta.com/referrals/link/sn0rk/
60$ för Quest 3
30$ Quest 2 / PRO

Regga innan den 7 Januari, för dubbel referral bonus
Skapa nytt konto innan och regga på det.

Permalänk
Medlem

Grym tråd, fantastiska tips, alla! Bli inte överraskade om det dyker in lite $ på ert konto. Jag kommer definitivt att använda dessa länkar när det är dags att utöka min spelkollektion. Kom ihåg, det handlar om att ge och få tillbaka – vi alla vinner på det!

Skaffa Quest 3 via min länk och få $60 att använda på högt rankade spel och appar. Väljer du istället Quest 2 eller Quest Pro, får du $30 som du kan lägga till din spel-samling. Alla dessa spel har imponerande betyg mellan 4 och 5 stjärnor, vilket garanterar timmar av kvalitetsunderhållning. Utan bra spel är det svårt att uppskatta spelmaskinen.
Hämta din rabatt på Quest 3, Quest 2 eller Quest Pro.

Här är min lista av de appar som fortfarande uppdateras, håller längst och som jag spelar än idag. Det är en lista på topp-rankade spel med 25% rabatt. Alla utom Asgard och Red Matter har multi-player.

FPS Shooters

Realistiska Sportspel

  • Golf+ - Ultra-realistiskt golfspel med högsta möjliga betyg 5/5.

  • Eleven Table Tennis - Beroendeframkallande bordtennisspel med grym fysik.

Äventyr och Utforskning

Övriga

  • Virtual Desktop - En app för trådlöst skrivbordsstreaming som man inte kan vara utan.

Ta tillfället i akt och säkra din rabatt redan idag! Skriv gärna en kommentar om ni plockar upp något kul. 👍

Permalänk
Medlem
Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk

Jag använder din om jag får till det! jag köpte ett quest headset idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dangerzones:

Jag använder din om jag får till det! jag köpte ett quest headset idag.

Kul, finns mycket skoj att göra!

Kan rekommendera Immersed om du vill ansluta till datorn och köra med virtuella skärmar.

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk