Permalänk
Medlem

Bästa headset under femhundralappen?

Hej. ska köpa ett nytt headset och vill ha det bästa som finns under fem hundra kronor. posta era förslag här. dem ska vara slutna runt öronen. Någon som har ett Logitech Premium Stereo USB Headset 30 och kan säga om det är ett bra headset?

Permalänk

utan tvekan Plantronics Audio 90 går loss på 495:-

Permalänk
Medlem

Japp, utan minsta tvekan Plantronics Audio 90. Har nyköpt en sådan, helnöjd, dom kan spela ruskigt högt dessutom :D.

Permalänk
Medlem

mjaa.. det blir över 500 kr med frakt och har bara råd med ett par för under 500 kr.. några andra förslag?

Permalänk
Medlem

Var inne på Tradition när vi besökte Uppsala och där fanns dom för 479 kr... i butik, väldigt billigt måste jag säga.
Har inga andra förslag, utom telefoniheadset från Creative som är typ sämst...

Permalänk

med risk att låta som en kidd på 12 år så säger jag ät nudlar o vänta tills du har råd att köpa det har hört att svenska landslaget i counterstrike blivit sponsrade med det headsetet där har du en bra förklaring till varför du inte köpa något annat,,, gör inte bort dig nu en uppmaning,,, vet vad ja talar om har ett själv o det är en dröm,,,,

Permalänk
Medlem

Jag har i andra trådar tipsat om det för 219:- på Teknikmagasinet. Fungerar mycket bra för spelande när man använder TeamSpeak. Vi är flera i min klan som kör med det.

Däremot är det inte så jättebra ljud i det så att man kan ersätta sina bra hörlurar med det om man ska lyssna på musik. Visst går det att lyssna, men för 219:- får man inte allting.

Permalänk
Medlem

Faktum är att mina Plantronics Audio 90 nästan ersätter mina Koss Porta Pro i ljudet, men inte riktigt. Dock spelar dom högre än Porta Pro... köp dom!

Permalänk
Hedersmedlem

Köpte ett par Cosonic MDR CD850 för drygt 150 spänn, duger perfekt till IP-telefoni och Battlecom, och går alldeles utmärkt till film och musik.

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."

Permalänk
Medlem

funderar själv på att köpa ett headset för att ha till ventrilo och sånt medans man spelar och verkar ju som de flesta rekommenderar Plantronics .Audio 90?
så om ni ska köpa ett par så har maxfps kampanjpris på det, vet inte hur länge, för 389kr + frakt så kan nog vara värt att slå till?

Permalänk
Medlem

Några tips var man kan köpa Plantronics Audio 90?
Behöver köpa imorgon och bor i Lund, har möjlighet att köra till Helsingborg och även Malmö om det nu skulle behövas...

Visa signatur

Maila mig

Permalänk
Medlem

Köra till uppsala? Tradition där hade det. Fast jag är ju inte säker om dom har kvar det än ^^.

Det bästa är ju utan tvekan att beställa från internet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ulvenstein
Köpte ett par Cosonic MDR CD850 för drygt 150 spänn, duger perfekt till IP-telefoni och Battlecom, och går alldeles utmärkt till film och musik.

Köpte ett par sånna idag funkar prima! mest sålda på webbhallen.com!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ulvenstein
Köpte ett par Cosonic MDR CD850 för drygt 150 spänn, duger perfekt till IP-telefoni och Battlecom, och går alldeles utmärkt till film och musik.

Sådana har jag också. Passar perfa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moonroy
Jag har i andra trådar tipsat om det för 219:- på Teknikmagasinet. Fungerar mycket bra för spelande när man använder TeamSpeak. Vi är flera i min klan som kör med det.

Däremot är det inte så jättebra ljud i det så att man kan ersätta sina bra hörlurar med det om man ska lyssna på musik. Visst går det att lyssna, men för 219:- får man inte allting.

Dom har jag fast jag fick rabatt

Hon: 199 kr
Jag: Men den kosta väll 219
Hon: Det är bara på nätet här kostar dom 199
Jag: Åkej :S
(borde ju vara billigare på nätet men : ) )

funkar helt okey har klarat sig utmärkt fastän jag har råkat slänga dom i golvet mer än 25 gångerm,micken har blivit lite cepp men funkar ialla fall : )

Visa signatur

-_

Permalänk
Hedersmedlem