Köpa bluray-spelare år 2023/24?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragonflame:

Stort grattis till ett bra köp 👍

Japp jag är också medlem i hembio butiken 😀 toppenbutik
Köpte min svs sub där och mina atmos högtalare 😀

Tack, fick spelaren igår kl 19.17 ( Best, hemleverans, trodde dom inte skulle köra i gårdagens väder). Är riktigt nöjd å den funkar bra.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Hej!

Hoppas det är okej att jag lånar den här tråden.

Jag ska köpa en blu-ray-spelare till min LG B1. Vill kunna kolla på The Lord of the Rings Trilogy (4K Ultra HD) och Twin Peaks - Complete Series (Blu-ray). Är inte så värst kräsen utöver det.

Budget runt 2000 kr.

Har ni några förslag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bohman08:

Hej!

Hoppas det är okej att jag lånar den här tråden.

Jag ska köpa en blu-ray-spelare till min LG B1. Vill kunna kolla på The Lord of the Rings Trilogy (4K Ultra HD) och Twin Peaks - Complete Series (Blu-ray). Är inte så värst kräsen utöver det.

Budget runt 2000 kr.

Har ni några förslag?

https://www.prisjakt.nu/c/blu-ray-spelare?b_51890=1

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bohman08:

Hej!

Hoppas det är okej att jag lånar den här tråden.

Jag ska köpa en blu-ray-spelare till min LG B1. Vill kunna kolla på The Lord of the Rings Trilogy (4K Ultra HD) och Twin Peaks - Complete Series (Blu-ray). Är inte så värst kräsen utöver det.

B kundeudget runt 2000 kr.

Har ni några förslag?

Kan föreslå 4K Sony UBP - X700, en kompakt spelare med stöd för Dolby Vision (får sättas på för hand), 2 st HDMI utgångar, en som kör ljud å bild, en med bara ljud ut (för äldre recievers, HDMI 1.4), några förinstallerade appar, går inte att installera nya appar, men då är din budget spräckt, ca 3.300. Tyvärr är du lite sent ute - sålde min gamla Sony UBP - X700 för en tusenlapp (ca 3 - 4 år gamal med senaste firmware).

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.