Asus TUF Gaming A15 FX506 15.6"

Permalänk
Medlem

Asus TUF Gaming A15 FX506 15.6"

Säljer min gaminglaptop då jag verkligen inte använder den och typ bara sitter med en platta hela dagarna...

Funkar prima, supersnabb, men vad märks det när man bara surfar typ?

Jag är helt off på marknaden, så om priset är helt fel så ge mig ett bud.

AMD Ryzen 7 4800H
16GB RAM
512 NVMe
RTX 2060

( https://www.komplett.se/product/1149892# )

Läs hela annonsen här

Visa signatur

En server här, några servrar där.

Permalänk
Medlem

Bara ett tips. Kan vara en god idé lista vad det är för komponenter då det finns ett flertal olika konfigurationer av den.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem

Tjo du glömde berätta vilka specs din dator har

Permalänk
Medlem

Du kan ladda ner t ex speccy för att se det om du nu inte har ett digitalt kvitto eller dylikt där lär det stå.

Permalänk
Medlem

Ett tips till: Gör ren datorn, kan inte svara för andra men när jag ser något sådär muggigt tappar i alla fall jag intresset ganska snabbt.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem

Kan vara intresserad beroende på vad som faktiskt sitter i den så specificera gärna det eller länka till produktsidan på stället du köpte den.

Permalänk
Medlem

Haha den där copy / pasten blev lite fel 😅 Uppdaterar annonsen smart 😂

Visa signatur

En server här, några servrar där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av saturn5:

Kan vara intresserad beroende på vad som faktiskt sitter i den så specificera gärna det eller länka till produktsidan på stället du köpte den.

Sådär, uppdaterad annons.

Visa signatur

En server här, några servrar där.

Permalänk
Medlem

4000+frakt

Permalänk
Medlem

Hejsan, är nyfiken på hur länge du haft datorn!

Permalänk
Medlem

Hej. Sorry redan såld.

Visa signatur

En server här, några servrar där.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

En server här, några servrar där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av moron:

Annonsen är avslutad

Aha ok tack för återkoppling!